12. 10. 2017.

ANTOLOGIJA BH SEVDALINKE Vol. 1






















Zaim Imamović - Gledaj me, draga
Beba Selimović - Mošćcanice, vodo plemenita
Himzo Dervoz - Čekala me moja draga
Nada Mamula - Moj dibere, kud se šećeš
Zaim Imamović - Vihor ružu niz polje tjeraše
Radmila Jagodić - Sedamdeset i dva dana
Safet Isović - Konja vodim, pješke hodim
Nada Mamula - U djul basci, kraj šimšira
Safet Isović - Moj zumbule, brigo moja
Zumra Mulalić - Sini, sini, sjaj mjeseče
Zaim Imamović - Lov lovio Muhareme
Munevera Berberović - Okreni se niz djul bašću
Himzo Polovina - Otkako sam sevdah svez'o
Zehra Deović - Djevojka je u gori zaspala
Himzo Dervoz - Na Vratniku, pod orahom
Beba Selimović - Čempres viti, čempres ponositi
Himzo Polovina - Telal viče od jutra do mraka
Zora Dubljević - Šećer Mujo

MP JS BiH A0046  2005 01  FLAC


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...