17. 11. 2011.

ŠABAN BAJRAMOVIĆ - A šunen romalen





















Puno informacija o životu i delu legende, kralja romske muzike Šabana Bajramovića prikupila je Angelina iz RIZNICE SRPSKE

a01. Saban Bajramovic - Parno gras (Beo konj)
a02. Saban Bajramovic - Opa cupa
a03. Saban Bajramovic - Feriza
a04. Saban Bajramovic - A Sunen romalen (Slusajte me ljudi)
a05. Saban Bajramovic - Sila kale bal (Ima crnu kosu)
a06. Saban Bajramovic - Luludja (Cvece)

b01. Saban Bajramovic - Djelem, djelem (Idem, idem)
b02. Saban Bajramovic - Avaj, avaj mo cavo (Dodji, dodji sine moj)
b03. Saban Bajramovic - O brsim perera caje (Kisa pada, devojko)
b04. Saban Bajramovic - Daje me avava (Majko, ja dolazim)
b05. Saban Bajramovic - Duj dive, duj raca (Dva dana i dve noci)

SLUŠAJTE ME LJUDI

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...