1. 3. 2011.

SEĆANJE NA DRAGOLJUBA LAZAREVIĆA





















Dragoljub Lazarević je u periodu šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka u odnosu na druge pevače snimio najveći broj izvornih narodnih pesama i ostavio trajne snimke u arhivi Radio Beograda. On je takođe promovisao i čuvene bosanske sevdalinke zajedno sa Zaimom Imamovićem, Safetom Isovićem, Nadom Mamulom, Bebom Selimović...

Dragoljub Lazarevic - Cvetala mi ruza
Dragoljub Lazarevic - Ej, rasti bolje moj zeleni bore
Dragoljub Lazarevic - Gde to kazu ima lepih seka
Dragoljub Lazarevic - Gledaj me draga
Dragoljub Lazarevic - Ima majka dve devojke
Dragoljub Lazarevic - Ja imadoh konja vrana
Dragoljub Lazarevic - Je l' ti zao sto se rastajemo
Dragoljub Lazarevic - Jorgovane, cvece najmilije
Dragoljub Lazarevic - Majka Maru kroz tri gore zvala
Dragoljub Lazarevic - Nabrala je devojka
Dragoljub Lazarevic - Nadznjeva se momce i devojce
Dragoljub Lazarevic - Oj devojko gde si katmer brala
Dragoljub Lazarevic - Oj devojko, lepa momo
Dragoljub Lazarevic - Oj javore, zelen bore
Dragoljub Lazarevic - Oj Moravo
Dragoljub Lazarevic - Pjesma Hrasnici
Dragoljub Lazarevic - Rece cica da me zeni
Dragoljub Lazarevic - Ruzmarine moj zeleni
Dragoljub Lazarevic - Srbiju sam redom obisao
Dragoljub Lazarevic - Sta u srcu krijes
Dragoljub Lazarevic - Sumadija moj je kraj
Dragoljub Lazarevic - Vidis majko (taj tavrlje)
Dragoljub Lazarevic - Vracam ti se draga
Dragoljub Lazarevic - Zaspala Zora
Dragoljub Lazarevic - Zauvek zbogom
Dragoljub Lazarevic - Zavoleh te silno krsna bosanko
Dragoljub Lazarevic - Zeleni se lisce orahovo
Dragoljub Lazarevic i A.Blagojevic - Imam nano dva dilbera
Dragoljub Lazarevic i Ana Milosavljevic - Anka vragolanka
Dragoljub Lazarevic i Sekstet Skadarlija - Cija li je taraba

DRAGOLJUB LAZAREVIĆ

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...