5. 3. 2011.

NAJLJEPSE NARODNE PJESME IZ BOSNE Vol.2





















01. Milica Zdravkovic - Bosa Mara Bosnu pregazila
02. Predrag Zivkovic Tozovac - Srdo moja
03. Mersa Miljkovic - Vino piju age sarajlije
04. Branka Stanarcic - Moj zumbule
05. Ljubo Keselj - Ciji li su ono sirotani
06. Beba Selimovic - Haj, sa prozora
07. Milica Zdravkovic - Sjajna zvijezdo gdje si sinoc sjala
08. Dusanka Labor - S' one strane Plive
09. Milica Zdravkovic - Trepetljika trepetala
10. Vida Pavlovic - Popio si sve moje prstenje
11. Mersa Miljkovic - U carsiju poslala me nana
12. Branka Stanarcic - Karanfil se na put sprema
13. Predrag Zivkovic Tozovac - Lijepi li su mostarski ducani
14. Beba Selimovic - Cempres viti
15. Anica Jocic - Snijeg pade, drumi zapadose
16. Milica Zdravkovic - Moj behare, ko li mi te bere
17. Branka Stanarcic - Bulbul mi poje

CD 2

Uputstvo za download

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...