14. 3. 2011.

NADEŽDA CMILJIĆ - Sevdalinke





















Nadezda Cmiljic - Alija se do jezera krade
Nadezda Cmiljic - Caglavcanke sve devojke
Nadezda Cmiljic - Drino vodo, krivudavog toka
Nadezda Cmiljic - Karanfil se na put sprema
Nadezda Cmiljic - Ko se ono brijegom sece
Nadezda Cmiljic - Moj dilbere
Nadezda Cmiljic - Moj pendzeru, juhaj haj
Nadezda Cmiljic - Nit' ja spavam, nit' ja dremam
Nadezda Cmiljic - Sagradicu sajku
Nadezda Cmiljic - Sini jarko sa istoka sunce
Nadezda Cmiljic - Snijeg pade, drumi zapadose
Nadezda Cmiljic & Himzo Polovina - Oj djevojko gdje si ruze brala
Nadezda Cmiljic & Radmila Jagodic - Sinoc mi se rasrdio dragi
Nadezda Cmiljic & Radmila Jagodic - Sta se ono tamo bijeli

SEVDAH

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...