13. 3. 2011.

KLAPA DALMACIJA-SYDNEY - Dalmacijo, mi smo tvoja dica


















a1 Klapa Dalmacija-Sydney - Kad Prigradu vidin
a2 Klapa Dalmacija-Sydney - Dalmacijo, mi smo tvoja dica
a3 Klapa Dalmacija-Sydney - Blato moje
a4 Klapa Dalmacija-Sydney - Sinoc kad san ti prosa
a5 Klapa Dalmacija-Sydney - Blato u sjeni lipa
a6 Klapa Dalmacija-Sydney - Puste su kale

b1 Klapa Dalmacija-Sydney - Daleko je misto moje
b2 Klapa Dalmacija-Sydney - Golube pitomi
b3 Klapa Dalmacija-Sydney - Zdravo moja Prigradice lipa
b4 Klapa Dalmacija-Sydney - Kazi draga sta nas dili
b5 Klapa Dalmacija-Sydney - Uz posip i marastinu
b6 Klapa Dalmacija-Sydney - Spavaj mi Ancice
b7 Klapa Dalmacija-Sydney - Barilo san rastoceno

Klapa DALMACIJA-Sydney

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...