28. 2. 2011.

DAVE ZUPKOVIC BALKAN RECORDING ORCHESTRA














Dave Zupkovic - Aj, sinoc mi je ruza procvetala
Dave Zupkovic - Alaj volem ovcice
Dave Zupkovic - Cep, cep...
Dave Zupkovic - Cudna jada od Mostara grada
Dave Zupkovic - Cujes mala
Dave Zupkovic - Dodji mi dragana
Dave Zupkovic - Dok u nama mlado srce bije
Dave Zupkovic - Izgubljeno jagnje
Dave Zupkovic - Jesen prode, ja se ne ozenih
Dave Zupkovic - Mito. Mitance
Dave Zupkovic - Na kraj sela cadjava mehana
Dave Zupkovic - Nema mi ga Cange
Dave Zupkovic - Oj Dunave...Ah moj Aljo
Dave Zupkovic - Oj livado, rosna travo
Dave Zupkovic - Sirok Dunav, ravan Srem
Dave Zupkovic - Sta cu kuci tako rano

1940

1 коментар:

  1. Ovo je fenomenalno.Tamburaši Dejva Zupkovića su pravo otkrovenje za mene,i mojih prijatelja koji su čuli pesme u izvođenju odličnog orkestra.Hvala.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...