11. 1. 2011.

NIKOLA KOLAKOVIĆ





















Nikola Kolakovic - Bolan sam ti draga
Nikola Kolakovic - Caj goro carna
Nikola Kolakovic - Caj goro, lane moje
Nikola Kolakovic - Cija je ono devojka
Nikola Kolakovic - Devojcice mala
Nikola Kolakovic - Devojko moja
Nikola Kolakovic - Dobio sam jednu ruzu
Nikola Kolakovic - Ej, podunuse sabahzorski vjetrovi
Nikola Kolakovic - Emina
Nikola Kolakovic - Igrala je mala
Nikola Kolakovic - Jesen stize rana
Nikola Kolakovic - Kol'ko ima Jano
Nikola Kolakovic - Konj zelenko rosnu travu pase
Nikola Kolakovic - Na livadi cuva Mara
Nikola Kolakovic - Oj devojko djindjo moja
Nikola Kolakovic - Sta to mice kroz sibljice
Nikola Kolakovic - Za goricom
Nikola Kolakovic - Zlatibore, moj zeleni bore

NIKOLA KOLAKOVIĆ

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...