19. 1. 2011.

NIKOLA KAROVIĆ - Crnogorske pjesme





















Nikola Karovic - Cvijet momce planinama bralo
Nikola Karovic - Djetic sa planine
Nikola Karovic - Durmitore i Pivska planino
Nikola Karovic - Jos ne svice rujna zora
Nikola Karovic - Milica jedna u majke
Nikola Karovic - Mocevcicu, mali Carigrade
Nikola Karovic - Oj, visoki Durmitore
Nikola Karovic - Pita majka svoga sina Marka
Nikola Karovic - Pivljanka
Nikola Karovic - Poleceo sa Lovcena soko sivi
Nikola Karovic - Pomracina cijelo selo spava
Nikola Karovic - Poskoci djevojko
Nikola Karovic - Sadih jelu na planini
Nikola Karovic - Setao sam gore, dolje
Nikola Karovic - Sitan kamen do kamena

O J H A

2 коментара:

  1. Can someone give me the lyrics of Crna Gora?
    Send it to nikolatenev@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Oj lijepa Crna Goro, zemljo voljena
    uvijek si mi srcu mila, majko rodjena
    Srcu mom su drage sve planine tvoje
    Crna Goro mila ti si zlato moje

    Ref.
    Hej, hej ja sam djetic, djetic sa planine
    hej, hej, crnogorac, orao sa visine

    Oj, Cetinje ponos grade, dicna starino
    oj lijepa, oj visoka Lovcen planino
    Nebu pod oblake dje Njegos pociva
    kao vatra gori moja ljubav ziva

    Ref.

    Kada vjetar razvigorac dune s planine
    ili kada zlatno sunce grane s visine
    Preko krsnih brda do plavoga mora
    kao zlato sija moja Crna Gora

    Ref.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...