8. 10. 2010.

TOMA ZDRAVKOVIC - Uživo iz Velike Skadarlije














Nastup Tome Zdravkovića iz beogradske Velike Skadarlije (tačan datum ne znam, trebalo bi da bude 1987.god)
Na snimanju su bili i: Cune, Kemal Monteno, Hoki, Lepa Lukić, Minimax, Ljuba Moljac, Danica Maksimović, Tanja Bosković, Seka Sabljić.......

Orkestar Ljubiše Pavkovića - Splet ( Dva makedonska ora)
Toma Zdravković - Da l' je moguće (play back)
Toma Zdravković - Ljubavi, živote moj (uzivo)
Toma Zdravković - Sliku tvoju ljubim i Odlazi, odlazi (uživo)
Toma Zdravković - Tamburasi (uživo)
Toma Zdravković - O, ciganko moja ( Hej mladosti) i Sto je tužna tako ova noć (uživo)
Toma Zdravković - Ispod palme... (uživo)
Toma Zdravković - Dotak'o sam dno života (uživo)
Toma Zdravković - Danka (uživo)
Toma Zdravković - O majko, majko (uzivo)
Toma Zdravković - Dva smo sveta različita (uživo)
Toma Zdravković - Umoran sam od života (uživo)
Toma Zdravković - Sviraj, sviraj nepoznati druže (spot)
Toma Zdravković - Ostao sam sam (spot)

TOMA Part.01
TOMA Part.02
TOMA Part.03
TOMA Part.04
TOMA Part.05

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...