3. 10. 2010.

PREDRAG CUNE GOJKOVIĆ















Predrag Cune Gojkovic - Sonja

Predrag Cune Gojkovic - Srcem krenu uspomene
Predrag Cune Gojkovic - Sreca mi dodje s' njom
Predrag Cune Gojkovic - Sreo sam te prvi puta
Predrag Cune Gojkovic - Sta to mice kroz sibljice
Predrag Cune Gojkovic - Stan' Dunave, stani plavi
Predrag Cune Gojkovic - Stani, stani Ibar vodo
Predrag Cune Gojkovic - Stanika mi bolna legnala
Predrag Cune Gojkovic - Stara pesma
Predrag Cune Gojkovic - Stari ciganin
Predrag Cune Gojkovic - Sto bi bila djuzel djula
Predrag Cune Gojkovic - Sto grad Smederevo
Predrag Cune Gojkovic - Sto mi je merak
Predrag Cune Gojkovic - Sto ti je Stano mori
Predrag Cune Gojkovic - Sumadinka devojka
Predrag Cune Gojkovic - Sve se kunem i preklinjem
Predrag Cune Gojkovic - Sve tri iste, sve tri mile
Predrag Cune Gojkovic - Tasana
Predrag Cune Gojkovic - Te oci tvoje plave
Predrag Cune Gojkovic - Te oci tvoje zelene
Predrag Cune Gojkovic - Telal vice od jutra do mraka
Predrag Cune Gojkovic - Ti bih htela pesmom da mi kazes
Predrag Cune Gojkovic - To je moj kraj
Predrag Cune Gojkovic - To nije bio pravi put
Predrag Cune Gojkovic - Tomando, Tomando
Predrag Cune Gojkovic - Trazim citav vek

Cune Gojkovic Link 01

Predrag Cune Gojkovic - Tri devojke zbor zborile
Predrag Cune Gojkovic - Tuzna je nedelja
Predrag Cune Gojkovic - Tuzno vjetri gorom viju
Predrag Cune Gojkovic - U kraju mom
Predrag Cune Gojkovic - Umorno je zlato moje
Predrag Cune Gojkovic - Vita jelo ti visoko rastes
Predrag Cune Gojkovic - Vojvodsko kolo i Svadbarska pesma
Predrag Cune Gojkovic - Vreme ce svedok biti
Predrag Cune Gojkovic - Za tobom moje srce zudi
Predrag Cune Gojkovic - Zal za mladost
Predrag Cune Gojkovic - Zapevajte pesme star
Predrag Cune Gojkovic - Zasto da patim
Predrag Cune Gojkovic - Zasto draga zaboravi
Predrag Cune Gojkovic - Zasto ne smem da te ljubim
Predrag Cune Gojkovic - Zasto svices Stani, stani Na Moravi
Predrag Cune Gojkovic - Zasto svices tako ran
Predrag Cune Gojkovic - Zeleni san
Predrag Cune Gojkovic - Zelim samo jednu pesmu
Predrag Cune Gojkovic - Zeljan sam te uvek draga
Predrag Cune Gojkovic - Zivot leti
Predrag Cune Gojkovic - Zlatan prsten
Predrag Cune Gojkovic - Znaju pesme i zore rane
Predrag Cune Gojkovic - Zracak viri

Cune Gojkovic Link 02

Predrag Cune Gojkovic & Anica Zubovic - Ko bolje zna
Predrag Cune Gojkovic & Dragan Tokovic - Dunave, Dunave moje more
Predrag Cune Gojkovic & Dragan Tokovic - Jesen stigla
Predrag Cune Gojkovic & Merima Njegomir - Gde si da si moj golube
Predrag Cune Gojkovic & Merima Njegomir - Ti ne znas sta je ljubav (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic & Olivera Markovic - Bledi mlesec zagrlio zvezdu Danicu
Predrag Cune Gojkovic & Silvana Armenulic - Gde si, da si moj golube
Predrag Cune Gojkovic & Silvana Armenulic - Kad u jesen lisce zuti
Predrag Cune Gojkovic & Tozovac - Na rastanku poljubi me
Predrag Cune Gojkovic & Tozovac - Splet pesama 1
Predrag Cune Gojkovic & Tozovac - Splet pesama 2
Predrag Cune Gojkovic & Tozovac - Splet pesama 3
Predrag Cune Gojkovic & Tozovac - Splet pesama 4
Predrag Cune Gojkovic & Tozovac - Zasto, zasto
Predrag Cune Gojkovic & Vera Pancic - 300 poljubaca
Predrag Cune Gojkovic & Zivka Djuric - Bre devojce a gde cuvas ovce
Predrag Cune Gojkovic & Zivka Djuric - Maramica svilenica
Predrag Cune Gojkovic & Zivka Djuric - Poranio momak mlad
Predrag Cune Gojkovic & Zivka Djuric - Znas li dragi onu sljivu ranku

Cune Gojkovic Link 03

Predrag Cune Gojkovic - Hteo bih te videt
Predrag Cune Gojkovic - Ima l' igdje ista sladje
Predrag Cune Gojkovic - Izvi krila sokole
Predrag Cune Gojkovic - Ja sam momak Meksika
Predrag Cune Gojkovic - Janicar

Cune Gojkovic Link 04

Predrag Cune Gojkovic - Jedren grade 1
Predrag Cune Gojkovic - Jos se secam
Predrag Cune Gojkovic - Kad ja imam konja vrana 2
Predrag Cune Gojkovic - Kad ne bude mene vise
Predrag Cune Gojkovic - Kad u ribu podjem

Cune Gojkovic Link 05

Predrag Cune Gojkovic - Kad zasvira harmonika (harm)
Predrag Cune Gojkovic - Kada cujem kolo moje
Predrag Cune Gojkovic - Kafu mi draga ispeci 2
Predrag Cune Gojkovic - Kao pre
Predrag Cune Gojkovic - Kasno je, kasno sada
Predrag Cune Gojkovic - Ko lepi san

Cune Gojkovic Link 06

Predrag Cune Gojkovic - Ljubavi, ljubavi
Predrag Cune Gojkovic - Mandoline na mesecini
Predrag Cune Gojkovic - Mara ima carne oci
Predrag Cune Gojkovic - Mesec nad Meksikom
Predrag Cune Gojkovic - Milorade, bekrijo
Predrag Cune Gojkovic - U kraju mom

Cune Gojkovic Link 07

Dopuna:

Predrag Cune Gojkovic - Ah meraka jos s' veceri rane
Predrag Cune Gojkovic - Bisenija, kceri najmilija 2
Predrag Cune Gojkovic - Cekacu te u tvom gaju 2
Predrag Cune Gojkovic - Crvena zvezda kao prolecni dan
Predrag Cune Gojkovic - Igrali se konji vrani 3
Predrag Cune Gojkovic - Igrali se konji vrani 4
Predrag Cune Gojkovic - Imam jednu zelju
Predrag Cune Gojkovic - Janicar (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic - Jedren grade 2
Predrag Cune Gojkovic - Kad ne bude mene vise 2
Predrag Cune Gojkovic - Kraj Morave beli bagrem cveta 2
Predrag Cune Gojkovic - Ljubav mi srce mori 3
Predrag Cune Gojkovic - Neka zna jos neko
Predrag Cune Gojkovic - Oj Moravo 4
Predrag Cune Gojkovic - Po gradini mesecina sija meka
Predrag Cune Gojkovic - Probija se kolovodja 2
Predrag Cune Gojkovic - Prolece je kad se dvoje sretnu
Predrag Cune Gojkovic - Sudbina pevaca (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic - Vita jelo ti visoko rastes 2
Predrag Cune Gojkovic - Zasto svices tako rano 3
Predrag Cune Gojkovic - Zasto svices tako rano 4
Predrag Cune Gojkovic - Zbog jedne zene
Predrag Cune Gojkovic - Zvezda, zvezda
Predrag Cune Gojkovic i J.Balaz - Ne luduj Lelo (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic & Novica Negovanovic - Oj Moravo, pesmo devojacka (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic i Zorica Brunclik - Splet narodnih pesama
Predrag Cune Gojkovic i Zorica Brunclik - Znas li draga onu sljivu ranku
Predrag Cune Gojkovic, O.Markovic i J.Balaz - Bledi mesec (uzivo)

CUNE Part.1
CUNE Part.2

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...