12. 10. 2010.

ANDJELKA GOVEDAROVIC - Pesme iz Vojvodine





















Andjelka Govedarovic - Aj, berem grozdje, biram tamjaniku
Andjelka Govedarovic - Aj, neka, neka ceka
Andjelka Govedarovic - Ajd`na rogalj momce
Andjelka Govedarovic - Ala volim diku
Andjelka Govedarovic - Banacani vragolani
Andjelka Govedarovic - Cipelice na stiklice
Andjelka Govedarovic - Da je visnja k'o tresnja
Andjelka Govedarovic - Ej, kad sam sinoc posla iz ducana
Andjelka Govedarovic - Gine, vene srce u menika
Andjelka Govedarovic - Ide lola iz Indjije
Andjelka Govedarovic - Ja i dragi posadismo ruze
Andjelka Govedarovic - Ja sam dete Vojvodine ravne
Andjelka Govedarovic - Kad je Dunav bio mlad
Andjelka Govedarovic - Kupila mi nana
Andjelka Govedarovic - Moj garavi lolo
Andjelka Govedarovic - Moj komsija iz Crepaje
Andjelka Govedarovic - Nedelja
Andjelka Govedarovic - Niko nema takvog lolu
Andjelka Govedarovic - Niko slatko ne ljubi k'o lola
Andjelka Govedarovic - Novi Sade, Atino starina
Andjelka Govedarovic - O, moj diko medeni

ANDJELKA

Andjelka Govedarovic - Od Palica do Rume
Andjelka Govedarovic - Poranila devojcica
Andjelka Govedarovic - Raspevana Vojvodina
Andjelka Govedarovic - Rekla nana, Cujes seko
Andjelka Govedarovic - Sjaj mesece veceras
Andjelka Govedarovic - Somborski becarac
Andjelka Govedarovic - Sremacko je selo malo
Andjelka Govedarovic - Sremski becarac
Andjelka Govedarovic - Stara frajla
Andjelka Govedarovic - Sve zbog lole
Andjelka Govedarovic - Tama pala
Andjelka Govedarovic - Tamburica od sto zica
Andjelka Govedarovic - Tri jabuke i polak
Andjelka Govedarovic - Tri sam dana kukuruze brala
Andjelka Govedarovic - Veli meni moj komsija Steva
Andjelka Govedarovic - Vice lola sa Iriskog venca
Andjelka Govedarovic - Vojvodjanska berba
Andjelka Govedarovic - Zlatna polja Vojvodine
Andjelka Govedarovic - Zvoni zvonce

GOVEDAROVIC

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...