9. 8. 2010.

VERA SVOBODA - Koliko te ljubim

















Vera Svoboda - Bolujem ja, boluješ ti
Vera Svoboda - Da smo se ranije sreli
Vera Svoboda - Gledam bajnu zoru
Vera Svoboda - Hvala ti za sve
Vera Svoboda - Imam jednu želju
Vera Svoboda - Koliko te ljubim
Vera Svoboda - Na rastanku smo
Vera Svoboda - Ne trazim više tvoje oči
Vera Svoboda - Ne znam kako ptice žive
Vera Svoboda - Nekoć si meni rek'o da ljubiš samo mene
Vera Svoboda - Onom tko mi noćas svira
Vera Svoboda - Polako pjesmo
Vera Svoboda - Stari cigan tužnu pjesmu svira
Vera Svoboda - Stari klavir
Vera Svoboda - Sunce zadje a mjesec izadje
Vera Svoboda - Ti ne znaš što je ljubav
Vera Svoboda - Tiho noći moje zlato spava
Vera Svoboda - Tišina nijema vlada svud
Vera Svoboda - Ublaži nemir moj
Vera Svoboda - Za tobom moje srce žudi
Vera Svoboda - Zvuk gitare

KOLIKO TE LJUBIM

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...