18. 8. 2010.

ANSAMBL BOKELJI















Ansambl je nastupao na Euroviziji i Interviziji. Ukupno je za TV snimio 19 samostalnih emisija i cetiri TV serije. Snimio je tri long play i dvije singl ploce, te više audio kaseta i CD-a. Više puta priredio je koncerte Josipu Brozu Titu, a pjevao je i danskoj kraljici Margaret II.
“Bokelji“ su više puta učestvovali na Festivalu najboljih amatera Jugoslavije i Festivalu horova u Nišu a ostvarili su i tri nastupa na Svjetskom turističkom sajmu u Berlinu. Ansambl je dobitnik Oktobarske nagrade Herceg Novog i brojnih drugih priznanja za njegovanje izvornog bokeškog i crnogorskog melosa, kao i za komponovane pjesme posvećene gradu Herceg Novom i rodnom mjestu Zelenici („Pjesma Herceg Novom“, Zeleničke tihe vale“,...).
Bolest i smrt voditelja Dragana Rakića 1996. godine zaustavili su dalji uspon ansambla, koji je nastupao još do 2001. godine, a zatim prestao da postoji. Uspomena na 35 godina uspješnog djelovanja „Bokelja“ ostala je u zapisana u monografiji koju su braca Duško i Lazar Seferović izdali pod naslovom „BOKEŠKA SAGA O ANSAMBLU BOKELJI“.

Ansambl je najduže nastupao u sastavu:

Dragan Rakic (1.tenor, voditelj klape)
Zdravko Vuksanovic (2.tenor)
Duško Seferovic (2. tenor)
Nedeljko Lucic (bariton)
Mato Vucetic (bariton)
Lazar Seferovic (bas)
Milivoj Peruškovic (bas)
Stanko Macura (bas)


Ansambl Bokelji - Ako si posla spat'
Ansambl Bokelji - Boko moja mila
Ansambl Bokelji - Bulbul mi poje
Ansambl Bokelji - Daleko mi je biser Jadrana
Ansambl Bokelji - Divna li, je čija li je
Ansambl Bokelji - Dušo Mare
Ansambl Bokelji - Hercegnovske noći
Ansambl Bokelji - Lipa ti si, moja Mare
Ansambl Bokelji - Majko moja, dobro moje
Ansambl Bokelji - Mala moja
Ansambl Bokelji - Mlad se momak
Ansambl Bokelji - Omili mi u selu divojka
Ansambl Bokelji - Peraški otoci
Ansambl Bokelji - Pjesma Herceg Novom
Ansambl Bokelji - Popuhnu vihor
Ansambl Bokelji - Poraniću rano ja
Ansambl Bokelji - Sjela Mare kraj mora
Ansambl Bokelji - Sjever ružu
Ansambl Bokelji - Slavuj poje u lugove
Ansambl Bokelji - Tri mladića
Ansambl Bokelji - Zeleničke tihe vale

B O K E L J I

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...